Zašto moramo zvati na 060 508 508 broj koji se naplaćuje?bozo2020-04-01T11:54:08+00:00Većina telefonskih upita odnosi se na korištenje uređaja, a pošto se korisnicima neda čitati korisničke upute priložene uz kupljeni uređaj, jednostavnije je nazvati ovlašteni servis. Kako mi nismo služba za korisnike, već servis, mi ćemo vrlo rado pružiti uslugu edukacije korisnicima te tu uslugu naplatiti kroz telefonsku tarifu, prema aktualnom cjeniku.
Za upite takve prirode, odgovore možete potražiti i pronaći u korisničkim uputama ili kod trgovca gdje ste uređaj nabavili jer mi kao servis odgovaramo samo za popravke uređaja untar i van jamstvenog roka i ne možemo utrošiti vrijeme bez naknade, obavljajući tuđe zadatke. Uz navedeno moramo napomenuti kako uređaje na koje se odnose pitanja, nismo niti proizveli, niti stavili na tržište, niti prodali. Shodno tome, kao što smo rekli, pitanja i kritike možete uputiti direktno proizvođaču ili trgovcu gdje ste uređaj nabavili.
Upravo iz navedenih razloga bili smo primorani uvesti telefonsku tarifu uz naplatu.