ČESTA PITANJA

Pitanja i odgovori

Preuzimanje uređaja na servis zahtjeva određene aktivnosti (unos relevantnih podataka o vlasniku uređaja, podatci o uređaju, detaljan opis kvara, vizualni pregled i bilješke o stanju uređaja, eventualna oštećenja uređaja, napomene, izrada radnog naloga, izdavanje potvrde...) koje sa sobom nose troškove. Ukoliko se nakon konstatacije kvara predomislite ili jednostavno odustanete od popravka, mi smo svakako na vaš uređaj utrošili  radno vrijeme,  repromaterijal, struju, skladišni prostor... što također stvara troškove. "Konstatacija kvara" je stavka koja se zasebno naplaćuje i cijena te usluge ovisi o kompleksnosti uređaja i/ili kompleksnosti kvara. Ukoliko je za dijagnostiku potrebno utrošiti više vremena, koje nije obuhvaćeno administrativno-manipulativnim troškom, biti ćete na vrijeme  obaviješteni kako bi procijenili daljnje korake. Ukratko, u administrativno-manipulativni trošak uključeni su svi stvarni troškovi, nastali kod zaprimanja, skladištenja te djelom konstatacije kvara uređaja dostavljenog u naš servis.
Većina telefonskih upita odnosi se na korištenje uređaja, a pošto se korisnicima neda čitati korisničke upute priložene uz kupljeni uređaj, jednostavnije je nazvati ovlašteni servis. Kako mi nismo služba za korisnike, već servis, mi ćemo vrlo rado pružiti uslugu edukacije korisnicima te tu uslugu naplatiti kroz telefonsku tarifu, prema aktualnom cjeniku. Za upite takve prirode, odgovore možete potražiti i pronaći u korisničkim uputama ili kod trgovca gdje ste uređaj nabavili jer mi kao servis odgovaramo samo za popravke uređaja untar i van jamstvenog roka i ne možemo utrošiti vrijeme bez naknade, obavljajući tuđe zadatke. Uz navedeno moramo napomenuti kako uređaje na koje se odnose pitanja, nismo niti proizveli, niti stavili na tržište, niti prodali. Shodno tome, kao što smo rekli, pitanja i kritike  možete uputiti direktno proizvođaču ili trgovcu gdje ste uređaj nabavili. Upravo iz navedenih razloga bili smo primorani uvesti telefonsku tarifu uz naplatu.
Našu robu i usluge možete platiti:
  1. Novčanicama (gotovinsko plaćanje)
  2. Transakcijski računom (virmansko plaćanje)
  3. Kartično plaćanje VISA, VISA ELECTRON, MASTER, DINERS, MAESTRO
  4. Obročno plaćanje DINERS
  5. PayPal-om
Za usluge servisa ne prihvaćamo kreditne kartice.
Uvijek nas možete kontaktirati na broj telefona 01 6150101 te prateći govorne upute odabrati željenu opciju, kako biste došli do tražene informacije. Najčešći upiti su: koje je vaše radno vrijeme, kako da pošaljem uređaj na servis... i  odgovore na takva pitanja možete pronaći na govornom automatu te ne morate čekati javljanje djelatnika. Ukoliko su svi djelatnici zauzeti, možete ostaviti poruku na govornom automatu i mi ćemo Vas nazvati u najkraćem mogućem roku. Svakako možete poslati i mail na neki od kontakata navedenih u izborniku KONTAKTIRAJTE NAS, što se u praksi pokazalo vrlo efikasno.

sva pitanja vezana za servisiranje vaših uređaja možete pronaći na česta pitanja o servisu