Česta pitanja o servisu

Prije dostave uređaja na servis provjeriti

Za uređaje u jamstvenom roku

Provjerite valjanost računa jer je on jedini mjerodavan dokument uz jamstveni list prema kojemu se jamstvo može uvažiti.

  • Pronađite jamstveni list te provjerite jamstvene uvjete
  • Provjerite valjanost jamstva, datum valjanosti, da li je jamstvo od predmetnoga uređaja…
  • Na jamstvenom listu bi trebalo pisati tko je nositelj jamstva i koji je njegov ovlašteni servis
  • Na jamstvenom listu bi se trebale nalaziti informacije o načinu dostave uređaja do servisa

Prije svega uređaj isključite iz struje, provjerite baterije, resetirajte ga, ažurirajte program i sl. sukladno uputama. Provjerite da li kvar podliježe jamstvenim uvjetima jer postoje kvarovi koji ne podliježu jamstvenom popravku ili to uopće nisu kvarovi kao:

    • Lom uređaja, najčešće lom ekrana kod LCD TVa
    • Strujni udar ili udar groma
    • Razni vanjski mehanički utjecaji kao što su voda, temperatura, prljavština…
    • Potrošni elementi sa vijekom trajanja koje jamstvo ne obuhvaća
    • Nepoznavanje mogućnosti rada uređaja
    • Greške koje može otkloniti korisnik sukladno uputama, resetiranje uređaja, ažuriranje programske inačice
    • Uređaj otvaran od neovlaštene osobe

Ukoliko imate produženo jamstvo, postupite sukladno uputama. Uobičajeni postupak je da kontaktirate davatelja produženog jamstva i on odlučuje o daljnjim koracima

Za uređaje van jamstvenog roka

Prije svega uređaj isključite iz struje, provjerite baterije, resetirajte ga, ažurirajte program i sl. sukladno uputama. Ukoliko greška nije otklonjena možete uređaj dostaviti na servis načinom po Vašem izboru.

Kako dostaviti uređaj na servis

Za uređaje u jamstvenom roku

Preporučujemo da sami dostavite uređaj na servis iz više razloga:

  • najbrže ćete dostaviti uređaj
  • izbjegnuta je mogućnost zabune ukoliko uređaje šalju veliki trgovački lanci
  • manja je mogućnost oštećenja nego kod dostavnih službi
  • moći ćete serviserima objasniti prirodu kvara
  • ukoliko je moguće greška na uređaju će biti odmah otklonjena

Uređaj možete dostaviti u trgovinu gdje je kupljen i oni će ga proslijediti odgovarajućem servisu. Uz pošiljku priložiti:

  • Čitljiv račun i jamstveni list
  • Precizan opis kvara
  • Sve dodatne dijelove koje mogu biti uzrok neispravnosti (daljinski upravljač, zvučnik, kabel…)

Nakon popravka uređaj će biti vraćen pošiljatelju (trgovini koja je uređaj dostavila).

Iskustveno, takav postupak je najkompliciraniji i traje najduže. Kupac – prodavatelj – servis – prodavatelj – kupac.

Ukoliko uređaj šaljete dostavnom službom od vrata do vrata provjeriti na jamstvenom listu kojom službom o čijem trošku i na koju adresu slati uređaj. Uobičajeno se uređaji šalju Overseas Expresom o trošku servisa, a prijevoz možete naručiti na https://www.overseas.hr Uređaj treba propisno zapakirati jer dostavne službe mogu odbiti zaprimiti paket ukoliko nije propisno zapakiran. Uz pošiljku priložiti:

  • Vaše kontakt podatke, ima, adresa, telefon, mail…
  • Čitljiv račun i jamstveni list
  • Precizan opis kvara
  • Sve dodatne dijelove koje mogu biti uzrok neispravnosti (daljinski upravljač, zvučnik, kabel…)

Za uređaje van jamstvenog roka

Prije svega uređaj isključite iz struje, provjerite baterije, resetirajte ga, ažurirajte program i sl. sukladno uputama. Ukoliko greška nije otklonjena možete uređaj dostaviti na servis načinom po Vašem izboru.

Tijek servisa

Za uređaje u jamstvenom roku

Nakon zaprimanja uređaj će biti pregledani u najkraćem mogućem roku, što ovisi o trenutnom broju zaprimljenih aparata.

Uobičajeno će uređaj biti pregledan unutar 1-4 rada dana. Ukoliko su svi dijelovi potrebni za popravak dostupni, uređaj će u tom roku biti i popravljen.

Vaš uređaj biti popravljen unutar 1-4 radna dana,ukoliko uočimo navedenu grešku i ukoliko su svi dijelovi potrebni za popravak dostupni.

Do produljena roka servisiranja uređaja može doći iz slijedećih razloga:

  • Uređaj nije pokazao navedenu grešku, ili se greška rijetko manifestira
  • Nedostupnosti rezervnih dijelova
  • Komunikacije sa nositeljem jamstva
  • Naplata troškova nositelja jamstva

Nakon završetka popravka svaki uređaj je testiran, a duljina testiranja ovisi o kvaru, što znači da može potrajati i neko dulje vrijeme ukoliko je prijavljena greška koja se javlja povremeno ili nakon duljeg vremenskog perioda.

Ukoliko Vaš uređaj ne može biti popravljen, bit ćete o tome obaviješteni, ili trgovac, ukoliko je on slao uređaj umjesto Vas.

U dogovoru sa nositeljem garancije bit će Vam ponuđena neka od dostupnih opcija koje mogu biti:

  • zamjena uređaja novim
  • zamjena uređaja drugim jednako vrijednim
  • povrat uplate
  • nadoplata za drugi uređaj

Za uređaje van jamstvenog roka

Nakon zaprimanja uređaj će biti pregledani u najkraćem mogućem roku, što ovisi o trenutnom broju zaprimljenih aparata.

Uobičajeno će uređaj biti pregledan unutar 1-4 rada dana. Ukoliko su svi dijelovi potrebni za popravak dostupni, uređaj će u tom roku biti i popravljen.

Vaš uređaj biti popravljen unutar 1-4 radna dana,ukoliko uočimo navedenu grešku i ukoliko su svi dijelovi potrebni za popravak dostupni.

Do produljena roka servisiranja uređaja može doći iz slijedećih razloga:

  • Uređaj nije pokazao navedenu grešku, ili se greška rijetko manifestira
  • Nedostupnosti rezervnih dijelova

Nakon završetka popravka svaki uređaj je testiran, a duljina testiranja ovisi o kvaru, što znači da može potrajati i neko dulje vrijeme ukoliko je prijavljena greška koja se javlja povremeno ili nakon duljeg vremenskog perioda.

Ukoliko Vaš uređaj ne može biti popravljen, bit ćete o tome obaviješteni na neki od prethodno dogovorenih načina.

Povrat uređaja sa servisa

Za uređaje u jamstvenom roku

Uređaj možete preuzeti osobno bilo kada unutar radnog vremena servisa uz predočenje servisne primke

Uređaji dostavljeni od strane trgovine, bit će istoj i vraćeni.

Uređaj će biti vraćen na navedenu adresu pošiljatelja.

Za uređaje van jamstvenog roka

Uređaj možete preuzeti osobno bilo kada unutar radnog vremena servisa uz predočenje servisne primke

Uređaj će biti vraćen na navedenu adresu pošiljatelja.

Ostale servisne usluge

Vršimo limitiranje izlazne snage pojačala sukladno zakonskim normama.

Za pravilno limitiranje prvi  korak je mjerenje razine buke u predmetnom prostoru sa predmetnom opremom.

Mjerenje buke možete izvršiti sami na način:

  1. Instalirajte na mobitel neku od aplikacija za mjerenje buke (dB metar, sound metar…)
  2. Uređaj koji treba limitirati spojite na sve zvučnike u prostoru gdje će se nalaziti.
  3. Pustite muziku sa izvora signala koji će se (slušati, radio, Internet radio, TV, CD…), bez dodatne buke u prostoru (ljudi, aparati, uređaji, promet…)
  4. Pojačajte muziku dok na aplikaciji ne prikazuje maksimalnu vrijednost od 65dB
  5. Zabilježite položaj potenciometra na toj glasnoći. Ukoliko je potenciometar bez krajnjeg položaja (obrtni enkoder), zapišite vrijednost glasnoće prikazane na uređaju.

Donesite uređaj i mi ćemo navedenu vrijednost namjestiti da bude takva kod najglasnijeg slušanja.

Ukoliko sami ne možete izvesti spajanje, mjerenje… to možemo napraviti i mi sukladno cjeniku.

Svaki dolazak tehničara na lokaciju unutar grada Zagreba košta 150kn, i u njemu je uračunato mjerenje buke. Ukoliko uređaj nije spojen i montiran, nemoguće je izmjeriti buku odmah zbog ostalih izvora buke u prostoru, dodatne radnje se naplaćuju prema važećem cjeniku, 250kn radni sat.

Limitiranje uređaja vršimo u servisu.

Uređaj se pečati neskidivom naljepnicom i izdaje se potvrda o izvršenim radovima.

Cijena limitacije se može kretati od 400 – 900kn.

Napominjemo da je neke uređaje nemoguće/neisplativo limitirati, dok neki mogu imati izobličen zvuk nakon limitiranja, no sve to možemo precizirati tek kada uređaj otvorimo.

Imajte na umu da je propisana razina buke (ne računajući specijalne uvjete, noćne klubove…) 65dB, što je relativno tiho s obzirom na normalnu buku koju proizvode gosti, aparati i uređaji u samom prostoru.

Prije slanja daljinskog upravljača na servis možete sami provjeriti;

  • Jesu li ispravne baterije
  • Jesu li kontakti baterija čisti, bez oksidacije
  • Da li daljinski upravljač normalno funkcionira na drugom uređaju. Ukoliko radi, neispravan je uređaj kojim želite upravljati, a ne daljinski.

Ukoliko nemate drugi uređaj daljinski možete testirati tako da ga usmjeriti u kameru Vašeg mobitela (nekoliko centimetara od kamere) i pritisnete i držite VOLUME + ili – i na telefonu će te vidjeti svjetlo (koje ljudsko oko ne može vidjeti) sa predajne IC diode daljinskog upravljača ukoliko daljinski radi.